E-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, a technologia odgrywa w nim kluczową rolę. Odkryj najnowsze strategie, narzędzia i trendy w e-commerce, które pomogą Ci osiągnąć sukces w erze cyfrowej z Brandsit.
Jeśli interesujesz się tematem e-commerce, prawdopodobnie słyszałeś wcześniej o wtyczce WooCommerce. Oferując wyjątkową elastyczność, skalowalność i łatwość użytkowania, platforma ta stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do obsługi sklepów.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Tomasz Chróstny, nałożył karę na Amazon EU SARL za praktyki wprowadzające konsumentów w błąd dotyczące dostępności produktów i terminów dostaw. Decyzja ta jest wynikiem licznych skarg od konsumentów i zalicza się do działań…
Amazon zaimponował swoimi najnowszymi działaniami w walce z podrabianiem produktów, skutecznie eliminując ponad 7 milionów fałszywych towarów w zeszłym roku. Dzięki zaawansowanym technologiom i strategicznym partnerstwom, firma ustanawia nowe standardy w ochronie autentyczności i bezpieczeństwa zakupów online.
Platforma e-commerce Temu podjęła decydujący krok dołączając do Anti-Phishing Working Group (APWG). Ta strategiczna współpraca ma na celu wzmocnienie ochrony klientów przed phishingiem i innymi formami oszustw internetowych, stawiając bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.
W obliczu rosnącego zainteresowania i potencjalnych korzyści płynących ze stosowania sztucznej inteligencji (AI) w sektorze retail, polskie firmy coraz częściej eksperymentują z takimi technologiami, jak kasy samoobsługowe czy chatboty, aby zapobiegać oszustwom i ulepszać obsługę klienta. Jednakże, pomimo pozytywnych tendencji…
Projekt wszystko.pl, który miał być odpowiedzią na dominację gigantów e-commerce takich jak Allegro i Amazon, został oficjalnie zakończony przez Comarch. Informacja ta, podana przez spółkę w połowie lutego 2024 roku, stanowi kulminację dwuletnich przygotowań i krótkiego okresu działalności platformy, która…
W obliczu nieustannie ewoluującego krajobrazu handlu elektronicznego, firmy stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami i możliwościami. Kluczowe trendy, takie jak rosnące znaczenie rynków, koniec ery plików cookie stron trzecich i wszechobecna integracja sztucznej inteligencji, rysują nową mapę drogową dla przyszłości e-commerce.
Uwielbiam robić zakupy. Końcówka roku jest zawsze pełna promocji i wyprzedaży, z których ciężko nie skorzystać. Ale odstrasza mnie tłok w sklepach, dlatego w tym roku chcę zrobić wszystkie świąteczne zakupy przez internet.
Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci wyczekiwanego przez wielu klientów Black Friday. Jak właściwie przygotować sklep do tego wydarzenia? Na co powinni…
Rynek e-commerce, który niegdyś był obszarem zarezerwowanym głównie dla gigantów handlu internetowego, teraz przechodzi przez niezwykłą transformację, która przynosi ze sobą rewolucję w handlu online. Demokratyzacja tego sektora jest napędzana przez dwie kluczowe siły: firmy usługowe, takie jak Shopify, oraz…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.